LLENTAB sistema panaudojama dengtoms sporto aikštėms ir sporto salėms

Kadangi LLENTAB sistemą paprasta modifikuoti ir pritaikyti prie individualių Kliento poreikių, todėl sporto salės arba poilsiui ar parodomosioms veikloms skirto objekto statyba nesudaro mūsų bendrovei jokių problemų.

Sporto salės – statyba ir paskirtis

Šiuo metu realizavime dominuoja visų tipų sportui skirtos patalpos, taip pat labai skirtingų dydžių baseinai.

Projektavimas, gamyba ir surinkimas

Mūsų įgyvendinamų projektų privalumai nėra atsitiktinumas. Tai užtikrina „vienose rankose” vykdomas projektavimas, gamyba ir surinkimas. Mūsų pastatai yra projektuojami LLENTAB įmonės konstrukciniame biure Gdanske. Plieninius konstrukcijos elementus gaminame Švedijoje bei Lenkijoje, pasitelkdami tiksliai kontroliuojamomis gamybos linijomis. Surinkimą vykdo mūsų patyrę, specialiai apmokyti Lenkijos darbuotojai. Taigi, sporto salių projektavimas, kaip ir jų įgyvendinimas gali būti aukšto lygio ir visiškai patenkins Klientų lūkesčius.

Objektai statomi ant prieš tai paruoštų pamatų. Tačiau sporto salių statyba yra daug taupesnė, kadangi pamatai neturi būti tokie masyvūs. Tai ekonominis privalumas ir didelis supaprastinimas.

Salių stulpai tvirtinami prie pamatų įklijuojamais varžtais. Viskas daroma be jungčių pamatų rėmuose. Kiekvienas konstrukcijos elementas pagamintas iš cinkuoto plieno aukštoje temperatūroje. Todėl plieninės sporto salės ypač patvarios.

Surinkimo darbai vyksta be suvirinimo. Visos jungtys atliekamos kaip varžtinės.

Iš išorinės pusės stogas ir sienos gali būti padengti karštai cinkuotu ir lakuotu trapecijos formos gofruotu lakštu, kurio profilio aukštis 45 mm, „Steni” fasadų plokštėmis arba sienomis, pagamintomis tradicinėmis technologijomis, jeigu tai daryti pagrįsta ir leidžia įstatymai. O iš vidinės pusės sienos bei lubos padengiamos Fermacell plokštėmis. Visi gamykloje gaminami elementai yra atitinkamų dydžių, įskaitant nuožulnias plokštes ir turi paruoštas angas varžtams jungti su konstrukcijos skeletu.

Išorinę dangą tvirtinančios jungtys pagamintos iš nerūdijančio plieno. Viršūnės skardos apdorojimo, stogo nuolydžio briaunų, vandens nuvedimo sistemos, kampuočių, apdailos elementai ir pan. pagaminti iš cinkuoto ir lakuoto plieno lakšto. Pastato vidaus apšvietimui siūlome naudoti permatomas polikarbonato plokštes, pasižyminčias puikiu šilumos praleidimo rodikliu bei atsparumu pažeidimams. Tuomet išnyksta poreikis apsaugoti stiklą nuo skilimo nelabai estetiškais plieniniais tinkleliais.

Modernios sporto salės – statyba su mūsų sistema

Mūsų įmonės statomos solidžios sporto salės Lenkijoje yra puikiai termiškai izoliuotos. Tai aukštos kokybės klasės, puikiais parametrais pasižyminčių izoliacinių medžiagų panaudojimo rezultatas.

Dėl savo lengvumo mūsų plieninės konstrukcijos puikiai tinka statyti ant silpno dirvožemio bei kalnakasybos pažeidžiamose vietose.

Kiekvienas įgyvendinamas sporto salės projektas išsiskiria surinkimo greičiu. Pirmasis pavyzdys – sporto salė Żory vietovėje su sanitarine ir rūbinių infrastruktūra buvo pastatyta vos per aštuonias savaites. Savo ruožtu, Dąbrowa Górnicza-Strzemieszyce vietovėje esančią salę perdavėme naudojimui po penkių savaičių. Panašiai buvo įgyvendinami sporto salių projektai tokiose Lenkijos vietovėse kaip Piekary Śląskie, Chorzów ar Wodzisław Śląski-Marklowice. Čia salių pastatymui mums reikėjo tiktai septynių savaičių.

Kodėl verta pasirinkti LLENTAB kaip sporto salės arba kito pastato, skirto sportiniams tikslams, tiekėją?

Kiekvieną mūsų sporto salės statybos projektą ruošiame individualiai, po to gaminame ir surenkame konstrukcinius modulius.

LLENTAB, kaip vienas iš nedaugelio subjektų, kontroliuoja visą objektų įgyvendinimo procesą – pradedant pradiniais eskizais iki konstrukcinių elementų pagaminimo bei salės pastatymo. To rezultatas yra kokybė kiekviename veiksmų etape.

Išbandyta sistema tiesiai iš Švedijos:

• Įgijome patirties statydami daugiau nei 10 tūkstančių pastatų Europos teritorijoje
• Naudojamą sistemą galima modifikuoti
• Sugebame priderinti tikslinius objektus prie vietovės reikalavimų
• Esame stiprią poziciją užimanti įmonė, su užnugariu ir dideliu veikimo potencialu
• Naudojamas plienas tinka perdirbimui – mūsų sprendimai draugiški gamtai ir aplinkai
• Mūsų partneriai – tai skirtingų verslo sektorių bendrovės
• Pas mus dirba daug pardavimo atstovų
• Klientų lūkesčius atitinkančios salės
• Objektai atrodo estetiškai
• Kiekviena salė pasižymi solidumu
• Kokybę patvirtina CE sertifikatas.

Sporto pastatų panaudojimo pavyzdžiai:

• Sporto salės miestuose ir rajonuose
• Dengti futbolo objektai
• Teniso kortai bei uždari baseinai
• Kiti sporto objektai.

Sporto pastatų panaudojimo pavyzdžiai

• Miesto sporto salės
  • Futbolo stadionai
  • Dengtos ledo arenos ir teniso kortai
  • Kiti sporto pastatai
600000+
m2 sporto salės
patirties metai
500+
užbaigtų sporto salės
projektuotojai

Lietuvos rinkoje LLENTAB kontroliuoja plieninių pastatų pristatymo procesą nuo Kliento idėjos pradinio eskizo popieriuje iki gamybos. Montavimą vykdo šio pobūdžio paslaugas teikiančios įgaliotos vietinės įmonės.
LLENTAB plieninių pastatų sistemos šaknys veda iki Kungshamn miesto Bohuslän regione, vakarinėje Švedijos pakrantėje. Nuo pat įkūrimo 1972 metais LLENTAB veiklą suformavo vietos klimatas. Saulė čia šviečia dažnai ir stipriai. Tačiau pasikeitus orams, pasitaiko stipraus vėjo ir lietaus. Prie viso to pridėjus sūrų vandenį tampa aišku, kad vietos klimatas sudarė iššūkį, kurį LLENTAB įmonei teko įveikti.
Sistema akcentą visada dėjo lankstumui ir priimtinai kainai, todėl ji puikus sprendimas tiek mažoms, tiek vidutinio dydžio įmonėms. Šios sistemos populiarumo įrodymas – Europoje pastatytų pastatų skaičius viršija 10 000.
Plieninius pastatus LLENTAB sistemoje galima išplėsti, gali būti pakeistas jų išdėstymas arba paskirtis.
Juos galima statyti keliais etapais, pritaikant prie esamų sąlygų bei poreikių. Prireikus, pakeisime pastato išdėstymą arba Jūsų objekto paskirtį.
LLENTAB plieninių pastatų konstrukcijų sistemos dėka pastatą taip pat galima išardyti ir surinkti kitoje vietoje.
Kaip pavyzdį galima pateikti konstrukcijų atsparumą korozijai pastatuose, kurių konstrukciniai elementai nuolat veikiami atmosferos veiksnių, pvz., atviros sandėlio pastogės arba šaldyklos, kur konstrukcija nėra uždengta.
Mums akivaizdu, kad priklausomai nuo pastato lokalizacijos, turime atitikti vėjo ir sniego apkrovos normų reikalavimus.
Virš 400 darbuotojų, dirbančių septyniose Europos rinkose, įmonė pristatė virš 12 000 000 m2 ploto pastatų Europoje.
Plieno surinkimas perdirbimui yra puikiai organizuotas, o didelė pagaminto plieno dalis gaunama iš plieno atliekų, tai mažina poveikį aplinkai.
LLENTAB užmezga bendradarbiavimą su pirmaujančiomis įmonėmis finansų, draudimų, subsidijų paslaugų ir pan. srityse. Šiuo bendradarbiavimu siekiama palengvinti mūsų Klientų veiksmus projekto parengimo ir įgyvendinimo fazėse. Privalumais čia gali būti pinigų ir laiko taupymas, mažesni dokumentų kiekiai bei daugybė kitų privalumų, priklausomai nuo partnerio galimybių.
Prie kiekvieno mūsų Kliento prieiname individualiai. Galutinis produktas – tai visada Kliento sumanymų ir mūsų daugiametės patirties visuma.
Siūlome:

• 9 rūšis stogo dangos
  • 7 rūšis sienų dangos
  • 14 standartinių spalvų
  • begalinis konstrukcinių sprendimų variantų skaičius
  • pilnas apdailos elementų pasirinkimas
Estetika –labai svarbus šiuolaikinės statybos elementas. Aukštos kokybės medžiagų dėka, iš kurių pagamintos salių dangos, pasiekiamas laukiamas galutinis efektas.
Cinkuotos konstrukcijos dėka, siūlome Jums aukšto patvarumo produktą.
Mūsų gamyklose Gdanske ir Kungshamne (Švedijoje) gaminame šaltai lenktus profilius, iš kurių išauga cinkuotų pastatų laikančioji konstrukcija.
Nuo 2011 metų mūsų gaminiai pažymėti CE ženklu. Tuo deklaruojame, kad laikomės su vartojimo, aplinkos ir sveikatos sauga susijusių ES direktyvų.
Mūsų inžinieriai einamuoju laiku kontroliuoja kiekvieną užsakymą, kad atitiktų aukščiau minėtų reikalavimų.

Pristatome LLENTAB

Kodėl LLENTAB klientai yra patenkinti ir kodėl sporto pastatus statosi vis su mumis?

Sugebame derinti kokybės, sąlygų ir kainų reikalavimus. Atidžiai įsiklausome į Kliento poreikius per standartinį iš 10 etapų susidedantį jo sporto projektų įgyvendinimo procesą, t.y. nuo pirmojo susitikimo iki užbaigto pastato perdavimo. Be to, sporto pastato perdavimas paprastai nėra paskutinė mūsų bendradarbiavimo dalis. Visi projektai yra saugomi mūsų duomenų bazėje, todėl galime greitai reaguoti, Klientui užsinorėjus, pavyzdžiui, apšiltinti pastatą arba jį išplėsti.

Siekiame ne tik gerų ilgalaikių santykių su Klientais, bet ir ekologiškos gamybos bei praktikų, draugiškų aplinkai. Be individualaus priėjimo, dar vienas mūsų sėkmės pagrindas yra apgalvota, efektyvi ir lanksti statybų sistema. Norėdami sužinoti daugiau informacijos, peržiūrėkite techninę informaciją ir gamybos bei surinkimo vaizdo įrašus. Projektuojame efektyvią sporto salių statybinę konstrukciją ir rekomenduojame vieną iš sienų ir stogo dangų rūšių. Suprantame ir patenkiname Klientų reikalavimus, keliamus įvairioms sportinio aktyvumo rūšims.

Kliento atsiliepimas apie LLENTAB sporto salę

PSK Arena – LLENTAB ice hockey stadium

“LLENTAB salė atitiko visus mūsų lūkesčius. Ji lengva, cinkuota, buvo pastatyta greitai ir geriausioje kainoje. Įmonės požiūris buvo aukšto profesionalumo, o visos problemos buvo nedelsiant išsprendžiamos. Salė perduota laiku ir puikios kokybės. Įvertinome jų malonų aptarnavimą bei faktą, kad pastačius, salę buvo užbaigtas jungiamasis koridorius. Neabejojame, kad grįšime pas LLENTAB kitos mūsų salės statybai.”

Ján Kentoš, nvestuotojas, Sporto salė SK0158

Viena sistema – daug skirtingų sporto salių

Turime Jums kai ką daugiau

Nepriklausomai nuo to, kas esate – Investuotojas, Generalinis rangovas ar Architektas – turime Jums daugiau nei tik plieninius pastatus.